Trött...

Fattar inte. Har varit konstant TRÖTT i hur länge som hellst...
Har så sjukt mkt i mitt huvve som antagligen tar all energi.
Känns som vad man än gör så är de någon som ska sura ihop.
Försöker faktiskt ta mig upp på fötterna igen men de verkar som att de i vissas ögon e jävla jobbigt.

Istället för o sura vara tyken o otrevlig så kan man la lika väl hålla käften tycker jag.
Jag gör mina val, o om de inte passar någon annan så får jag höra de rätt snart.

Sen att om man säger ngt till ngn så vet ALLA detta innan jag hunnit säga de till de som ska veta de.
Folk måste verkligen sabba för en. Vissas käftar öppnar sig väääldigt snabbt o lite väl mkt om saker som inte ens angår dem. Konstigt dedär.

Men hur kan man känna sig ensam när jag har sällskap i stort sätt dygnet runt?
De e min dagskänsla, ENSAM. :(
Vill ha positiva känslor, tänk va underbart o få vara kär. Eller bara GLAD över ngt. Nej nej, istället känner man sig trött, ensam, nere...

För min del är det dax att inse fakta. Den faktan är att de vore en god idé att hitta en bra samtalskontakt.
Får se hur de blir med de. Är ju rätt bra på att dra ut på saker.

Ne nu får de nog bli ngt till magen, o hoppas man få liiite enegi så man iaf orkar dammsuga..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0