Pepis & godis <3

Dagen har varit kass men kvällen har allt varit mkt bättre :)
Ida kom hem o de blev genast snack och jag kom ganska snart på andra tankar.
Är lyckligt lottad o ha en vän som henne. Hon vet själv hur det är o må kasst så oftast förstår hon precis vad man menar och annars försöker hon förstå så mkt de bara går.
Hon e nog den bästa sambon man kan ha :) Allt bara flyter på så bra.

Men iaf, efter en del snack och datanördande så satt vi o småkollade lite på Fångarna på fortet.
Sen blev de film, Fucking Åmål och nu kollar vi på Jumanji.
Skön lugn kväll med godis o pepsi :)

Imon blir de A6 med lilla Skonki, ska bli nice o komma hemifrån lite o få prata av sig. :)
Ska kolla vidare på filmen nu.
Bye


Kommentarer
Postat av: Ida

Man kan inte förstå allt, Men man kan alltid ge det ett försök :) Det är fan bra att du ska åka imon för det suger att sitta hemma när man inte mår bra :) Hoppas du heter din Mus. HAHA Love u <3

2010-08-24 @ 00:25:04
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv: ärligt talat så har jag ingen aning, men det är någonting som ska "stimulera" katterna, den "kliar" som när katten her huvudet/korppen mot piggarna och så är det en tuggsak så katten får bita på nå och sen så är det nå för tassarna som ska vara skönt. Man ska he lite kattmynta på den också, och katter är ju glana i de. Funkar jätte bra och han är där hela tiden :) och det är jätte bra om man inte är hemma så ofta för det blir ju som att någon "gosar" med den :) det finns två saker till som man kan köpa som hör ihop och den ena är typ att "höja iq" vilket jag är skeptisk mot och sen är den en leksak så kan man he ihop dom, skit fränt :D

2010-08-24 @ 01:11:59
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv: det är av märket cat it, om jag fattar de rätt och den som jag har heter senses och dem borde gå att köpa på en vanlig djuraffär, jag köpte den på djurmagasinet och den gick på 195kronor :)

2010-08-24 @ 01:46:54
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0