Och så slog bomben ner igen...

Känner mig glad över att jag fick 3 ångestfria dagar, dock känns de som att jag redan glömt hur bra jag faktiskt mådde de dagarna. Det bara vänder helt om nu. Galet sjukt.
Och den där ensamheten och saknade driver mig nog till vansinne snart..
Alla tankar om hur man önskar livet kunde vara. Tankarna om hur allt kunde varit.
Varför är ångesten och depressionen så mäktiga?
Man försöker pusha undan de tills man inte har knappt någon energi kvar sen suger ångesten den sista energin som finns kvar. Man hamnar som i koma, du vill men du kan inte. Ångesten lamslår en och man blir sittandes som ett jävla kolli.

Längtar varje dag efter att de ska vända till de bättre, och ibland så känns det som att det är på väg men då kommer de där hemska drömmarna igen. Repen som dras åt runt en trästock, smärtan. Vet ingenting om hur de låter, men har byggt upp scenen från antagligen de man sett på film. Ljudet, längtan, sorgen.
Behöver någon som ingen vill ge mig. Behöver något som bara en kan ge mig. Behöver någon annat som jag bara vill en ska ge mig...

Nog om sån skit... Har gjort äppelkaka idag. Smarrigt, helt klart. Ida drog till huskvarna igen. Kollat på Remember Me, helt okej film. Vet inte vad som händer resten av dagen. Slappa antagligen, imon blir de kalas för lilla Sasha som fyller hela 9 år idag.
<3 Grattis till dig min sötnos <3

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Många kramar o pussar från mig o Xena!!!

Älskar dig gumman!!!

2010-08-28 @ 20:01:37
URL: http://nightwish86.blogspot.com/
Postat av: sara

Hej! Kika gärna in våran blogg där ni kan läsa om allt mellan himmel och jord. Men mest av allt, mode, musik, våran vardag, dans m.m. En blogg för alla!

Pusspådig, och ha en fortsatt treevlig natt!

2010-08-29 @ 00:56:42
URL: http://dailylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0