Marsvin o barnvaktning!

Är lagom trött, vaknade la runt 10 tiden.
Kändes som att jag knappt han vakna innan det var dax att följa med Syrran och barnen till Djurmagasinet och kolla/köpa marsvin.
Tog inte många minuter så va Sasha kär i en lite mörk virvlig sak.
En Sid. Överlycklig men samtidigt lite nervös för hur man gör med små marsvin åkte vi hem till syrran.

Detta är då lilla söta Sid!

Alla gosade med den stackars lilla livrädda hårbollen.
Övade lite på o lyfta upp o hålla osv. Eftersom både jag och syrran är föredetta marsvinsägare så kommer nog detta gå bra.

Fick Vara barnvakt åt Liam med en stund medan syrran o Sashi va på jp o tog kort.
Spelade ps2 bilspel, och jag bara förlorade blev lagom sur så jag sa att jag inte ville spela mer hehe.
Sen kom barnens pappa och jag kunde gå hem.

Nu har vi precis ätit tacos, längesen och jättegott :) Sen ska jag göra blåbärspaj :)
Fredagsmys står på schemat resten av dagen *gilla*

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tacos va sjukt gott ju :D Måste vi äta snart igen :D

2010-08-24 @ 00:14:26
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0