hipp hipp NACKSPÄRR

Fan har åkt på en släng av nackspärr, helt värdelöst o ha de fan, man blir ju helt invalid nästan. :(
Nackspärr och tunga tankar e inte ngn bra kombo kan jag ju säga.
Fan att de alltid ska börja spöka i mitt huvve.
Allt ser bara mörkt ut... Folk bara sviker och undanhåller saker för mig. Fattar inte vrf jag alltid ska få veta saker från andra håll hela tiden? Att vara uppriktig och ärlig är visst väldigt svårt för vissa. Och ändå kräver dom av mig att jag ska vara ärlig. Vrf ska jag vara de för? Varför ska jag berätta allt när jag inte får ngt tillbaka?
Sen att folk eller ah en viss person bygger upp falska förhoppningar för mig HATAR jag. Tror på varenda ord du säger din gris!

Ne nu en andningspaus.

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Människor är svin helt enkelt.

2010-09-02 @ 00:22:14
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0