Getingar!

Vaknade av att en stor jävla geting klättrade på armen. Katterna satt i sängen o spanade på den när jag hysteriskt viftade med armarna helt yrvaken.
Insåg snart att de inte va en geting i lägenheten utan 2 stycken, och stora va de.
Som tur var surrade båda två mot fönstret och de va bara o putta upp de lite o leta upp något o peta ut dom med.
ÄCKLIGA KRÄK!

Gick ju i vanlig ordning inte att somna om efter de så fick bli en dusch. Men är trött till förbannelse. :(
Men så får de la vara, inget nytt att jag är trött liksom.

Idag ska jag iaf iväg till A6 med Skonki, så får bli att chilla fram tills dess.
Ska bli sjukt skönt att komma iväg lite :)

Nu ska jag kolla på Våra Bästa År. Hehehe

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

ha så kul xD <3

2010-08-24 @ 14:34:13
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0