*gääsp*

Ännu en ny dag. Är trött som fan, helt galet men har varit nere i kiosken o köpt 2 stora Powerking :P
Så lär snart vakna till så man kan städa lite :P
Smart som jag alltid är så kollar jag inte vad de va för väder ute innan jag gick. BINGO ösregn!
Men jag orkade inte gå upp o hämta paraply så gick ut ändå.
Så när jag kom in i kiosken fick jag höra att min nya parfym luktar fruktansvärt gott :)
Sånt blir man glad av.

Så idag ska de städas här hemma lite, när Ida behagar att vakna. Kanske börjar lite innan o sparar lite arbete åt henne istället. Får se hur de blir helt enkelt.

Och så blir jag bara mer o mer beroende av ett facebook spel haha. FrontierVille.
Och frusterad över alla störda uppdrag man får.
Men som tur är bor jag med en som är lika mkt torsk på de spelet som jag hehe. :P

Ne dax o återgå till tillvaknadet. :P Byee

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0