Fullt ös medvetslös

Mitt i förra blogginlägget klampade syrran o barnen innanför dörren.
Kul när dom kommer o hälsar på. Blir mkt gos o lek för katternas del då.
Satt o tjata lyssna på musik o busade allihopa. Sen bar det av till Maski o handla lite.
De enda ja hade i huvvet va KATTSAND men fick anstränga mig för att komma på andra saker vi behövde.
Blev 2 skurhinkar som får agera sophink, och 4 plastskålar ( 2 stora och 2 små ).
Blev självklart lite i matväg oxå men hade inte en aning om vad som behövdes så blev ju inte sååå mkt.

Efter Maski blev de en snabb sväng in på Djurmagasinet o kolla efter marsvin som lilla söta Sasha önskar sig när hon fyller år (28/8). Nya marsvin kommer in på fredag så kan hända att de blir en tidig födelsedagspresent. Vilket i sin tur betyder att JAG måste diska ur alla marsvinssaker som jag har hemma haha.

Väl hemma med alla greje blev de att packa upp allt sen slänga sig in på toa o byta sand i lådorna.
Och hann nog inte gå 10 min efter lådorna vad klara för användning så hade alla 3 varit o uträttat sina behov.
Självklart blev de lite nytt godis till de så skitarna. Rollingsnacks o torkad minifisk:P *BLÄÄÄ*

Nu äntligen har jag lyckats varva ner, och försöker bestämma om jag ska dra till syrran sen eller om de ska bli att man stannar hemma. Får se hur de blir ^^

ÄlsklingsmysisBusgosMagmys^^



<3

Kommentarer
Postat av: Ida

BRA att du köpte kattsand.. det behövdes verkligen.

Usch fy och blä va det luktade innan :P :P



Dom där fiskarna ser skabbiga ut.. blä :O

2010-08-18 @ 18:04:50
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Mia

Ojojoj va du har hittar massa skoj!! O jättefina skålar me ju!!!

2010-08-18 @ 18:05:59
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0