Frustration

Blir snart inte klok på migsjälv. Alla dessa känslor är ju heeelt galna.
Att känna sig ensam o sakna kärlek. Att känna ensamhet även om man inte är ensam.
Tvivlar mycket på mig själv. Klarar jag detta, klarar jag inte detta?
Vill styra mitt liv i rätt riktning, men konstigt nog går något alltid snett.

Hur gör man egentligen för att vända livet o bryta cirkeln man sitter fast i?

De jag kan komma på som man kan göra för att kanske de ska bli lite bättre.
Hum.. Försöka träffa folk lite oftare, träffa nya människor... hum... Bussträna, ja kanske skaffa en samtalskontakt?
Ne jag ger upp, ju fler saker jag kommer på ju mer försvinner energin...
Behöver tid att tänka, tid att läka och tid att bara få vila.

<3




Kommentarer
Postat av: Ida

ja nu kan du verkligen tänka när du är helt själv . Kan vara bra ibland de gumman <3<3

2010-08-17 @ 21:39:26
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Maliin

Jag har suttit i samma cirkel och gör fortfarande ibland även fast jag har massor av människor runt omkring mig som älskar mig, jag behöver aldrig känna mig ensam egentligen.



Men jag tror att man måste bli trygg i sig själv, när du blivit det då känner du inte DEN ensamheten eller saknar DEN kärleken.. Förstår du? haha jag är ju lite vilsen av mig :P

2010-08-17 @ 23:15:05
URL: http://lekbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0