Fredag den 13e

Vakna för en halvtimme sen. Är lagom trött asså.
Igår vart en jobbig dag. Men fick iaf mina kläder från ellos. :)

Fick veta att en kärring lämnat in klagomål på mig o en tjej till i huset. Hon fick klagomål typ för hon flyttat in o spelat musik. Normalt?
Och jag kommer la få klagomål för jag o Ida suttit på balkongen o pratat på kvällarna o råkat skratta.
Kan man ens få klagomål för att man råkar ha skoj?
Finns inte i min värld att man kan de. För det första så är de sommar, och de skulle va en annan sak om man haft värsta brakfesten. Men nej nej här ska vi klaga för att ngn råkar ha lite kul.. hum.. kärringar till o vara bittra o inte kan låta en sån sak hända ngn kväll då o då. Men men...

Sen kom Ida på att någon av katterna kissat på hennes morgonrock. Började ju genast undersöka ifall de fanns fler ställen, BINGO de fanns de. Texas o Cash har haft kisstävling.
Började städa o vart lagom förbannade på katterna. Till slut insåg vi att detta inte funkar så lilla söta Cash fick flytta tillbaka till Johan. Saknar lilla Cash faktiskt.
Men de va för de bästa. Nu blir de o hålla koll på lilla Texas o se om han sköter sig eller om han tänker fortsätta med dumheterna. Hoppas han sköter sig. Kan inte ha en katt som kissar ner alla jag har o äger.

Så vi städade iaf hallen o badrummet noga, bar ner alla kartonger till ett skåp i "matkällaren". Så nu se de fakiskt rätt fint ut i hallen. Moppade alla golven oxå ifall de skulle vara mer kiss på dem.

Helt genomsvettiga o klara med allt utom tvätten så blev de o varva ner.
Jag duschade o sen gick vi o hämta tvätten o sen vart de Idas tur o duscha.

Sen för att försöka komma på andra tankar kollade vi på Dead Silence sen blev de en sen natt måltid. ^^

Idag Fredagen den 13:e blir de nog lugnt. Ska försöka rasta snabeldraken sen blir de inte mkt mer än så.
ÄR denna dagen verkligen en tur eller oturs dag?
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade inte otur bara för att de fredag den 13onde..Sånt jävla påhitt xD

2010-08-16 @ 22:07:35
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0