FörstaAugustiTjugohundratio

Go morron!

Fick inte sova riktigt så länge jag önskat idag. Spencer tyckte att nu SKA vi gosa och började buffa på mig, spinna och jama. Men lite morgongos me katterna har jag ju inget emot. Så länge inte klockan är för tidigt.

Igår va de då en helvetes dag. Kunde la inte gå mer fel kändes de som.
Jag cyklade iväg till Konsum o skulle handla. BARA tunga saker. Lagom kul o cykla med sånt hem. Plus att flaskor och allt annat skulle jävlas. :S
Va lagom förbannad, trött o skakig när jag kom hem igen.

Men Ida vet va jag behöver då, CIGG.
Sen satt vi o tjöta, sjöng och spelade.
Men tråkigheterna bara fortsatte :(
Till slut hade både jag o Ida ångest för olika saker.

Men kvöllen slutade ju rätt bra.
Vi lyckades komma iväg till Ica Maski med snällis Thias :)
Köpte glass o ett nytt Singstar spel.
Satt o yla på de nya låtarna o hade allmänt kul.
Våran vinflaska öppnades och flippat humör började komma fram.



Nu sitter jag o väntar på morgonkaffet :)
Ska dammsuga idag iaf har jag nog bestämt. Sen får vi se vad som händer.

Ha en bra dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0