Förbannade katt!!!

Usch blir så jävla lessen o TRÖTT!!
Texas har fått flippet eller ngt. Han kissar i tvättkorgen.
Och NU till råga på allt på prickade han mina NYA kläder.
Han får skulden för detta pga de e bara HAN som inte kan anpassa sig till att de e andra katter i detta hemmet oxå.
Det är HAN som flyger på de andra o ska bråka.
Och sen har jag sjuukt svårt att tro att Spencer eller Roxi skulle kunna göra detta. För de e bara Texas som smyger runt o ser skyldig ut.

Spencer och Roxi gör klart saker de inte får, typ hoppa upp på diskbänken o på borden.
Vet inte va jag ska ta mig till. Blir så lessen på allt just nu.
Kan inte ha en katt som kissar sönder kläder skor o andra saker.
De blir på tok för dyrt. Tvättkorgen ska nu få vara i en garderob, men tycker inte man ska behöva flytta på saker.
Sist han kissade i tvättkorgen bytte jag direkt till en annan, men de verkar inte hjälpa o göra så.


Snälla säg va ja ska ta mig till!!!

Busgos

Kommentarer
Postat av: Joacim Söderberg

Jadu, rumsrena verkar dem inte vara :P

Min katt har gjort bort sig ett par tillfällen, men det är för att jag har varit dålig på att tömma hennes låda. Det hjälps inte åt i min familj, så man får göra det mesta själv.



Hoppas det löser sig med katterna och hälsa Ida så gott från mig när du läser detta :) Kram på er båda!

2010-08-19 @ 18:34:15
URL: http://fixarjocke.blogspot.com
Postat av: Thias

Jag har ju ett enkelt å snabbt tips men du kommer inte gilla det

2010-08-19 @ 19:24:31
Postat av: Mattias

Katter gör ju så när dom protesterar mot något eller inte trivs, han gillar väl inte dom andra?

SV: tack:) Ska nog införskaffa dom:)

2010-08-19 @ 23:56:38
URL: http://juicysoda.blogg.se/
Postat av: Christopher

Tack! Bara bra med mig oxå =)

2010-08-19 @ 23:58:12
URL: http://royaltie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0