Fluga i morgonkaffet!

Då va de lördag då..
Började dagen med en dusch sen vidare ut o fixa till lite kaffe :)
Oturligt nog så var det inte bara jag som va kaffesugen utan en fluga oxå.
De lilla äckliga kräket flög rakt ner i mitt kokheta kaffe och tvärdog haha. Lilla flugis spräck i och de rann ut äckliga flugisinälvor i mitt kaffe, hihi blääää. Så va bara o hälla ut o diska ut muggen lite snabbt o fylla på nytt...

Idag verkar de bli lugnt iaf. Sitter o letar datamusar för min e miffo :P
Så måste hitta ngn att övertala o köra mig :P Hum.. låt mig tänka.. Syrran? jobbar delad tur så nej..
Mamma kanske? får messa o fråga :P Annars kanske Skonki vill :)
Får försöka ta reda på detta.

Ha en bra dag <3

Älsklingsmysis
Älskar dig pluppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0