Film och tårar...

Kollade på The Last Song med syrran.
Shiet bra film.. MEN vissa filmer är helt enkelt inte bra för mig hur bra dom än är.
Tårarna rann längst kinderna och alla tankar och saknaden efter pappa kom som en smäll på käften.

Fattar inte, så mkt som får mig att tänka på honom. Och de är ändå över 7 år sen han dog. </3
Gör forfarande så ont, och med honom i tankarna känner jag mig ensamast i världen och sååå övergiven.
Känns som att när jag ska prata OM honom så tar de stopp, får bara fram några få ord sen gör det för ont.
Men jag MÅSTE prata om honom, men med vem?

Fatta han va min bästa vän, hjälpte mig att plugga till proven kvällen innan. Kom o hämtade mig när jag behövde honom som mest. Svarade i telefon mitt i natten när jag hade mardrömmar och de bara va HAN jag ville prata med.
Det finns ingen sån person i mitt liv mer. Och att veta att mina sista ord till honom va -"Jag hatar dig"! gör ingenting bättre. Hade precis haft värsta bråket med farsgubben, men hans sista till mig va.. -" Jag älskar dig"!
1½vecka senare fanns han inte mer :'(

Så Pappa, Jag älskar dig! Och de säger jag till dig varje kväll innan jag somnar <3

Dax o torka tårarna och sova kanske.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att det är bra med dig!

Det är bra här också.



Vad gör du då?? :)

2010-08-20 @ 10:40:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kan inte säga att jag förstår eller att jag fattar hur det känns.. men jag tror inte man kommer över den sorgen men man kan nog bearbeta den till viss del. Det kanske hjälper om du pratar med en kurator om det?

Förstår att det är jobbigt att det va dina sista ord, Men han visste och vet att du alltid älskat han och att du alltid kommer göra de :)

Finns för dig <3<3

2010-08-20 @ 16:10:54
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0