(?!!)

(Detta e inte riktat till någon eller ngt, bara MINA tankar)
En sak fattar inte jag.
Man slutar umgås med folk, slutar prata, slutar bry sig helt.
(Gör man verkligen de?)
Någonstans blir det fel i relationen mellan två människor.
Oftas av någon form av komunikations problem, man säger ngt fel o är kanske sedan för stolt för o erkänna de och be om ursäkt.
Eller, man hör skitsnack från annat håll men har inte stake nog att ta de med personen..
Finns många sätt det kan bli fel.

Finns på tok för mkt ursäkter för att slippa istället för att bara fråga: -Är detta sant? -Förlåt... osv osv..
Klart vänner kommer och går, men kan man inte inse att vissa människor faktiskt behöver få ett avslut istället för att bli ignorerad eller liknande?
Är det så fel att bara få veta? Eller bara säga som det är. Va fan liksom, ingen är perfekt o ingen är felfri.
Alla människor är falska någon gång. För tänk, "DU" kanske tycker att den där tjejen eller killen spelar ett falskspel som heter duga. USCH på den personen. Men har du tänkt att de kanske är så någon annan ser just "DIG" vid ett annat tillfälle.
De kan vara allt från att hälsa på en polares bekant, till att du bara är dig själv.

Man ska inte dömma andra, klart man har åsikter men vrf predika och yttra sina åsikter hela tiden?!
Trött på lögner och fulspel. INGEN jag säger INGEN är perfekt eller felfri!!


De va mina ord. Åsikter eller bara kommentarer? Skriv dom då. Men STÅ för vem du är!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Thias

Jag fatta inte

2010-08-06 @ 03:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0