9/8-10

Gomorron...

Nu har det börjat vända. Konstigt vakna strax innan 9 idag, och låg kvar i sängen o först försökte somna om men insåg snabbt att detta inte skulle funka så klev upp istället. Ut i köket o göra kaffe. Väckte Ida lite o kollade om hon skulle upp eller om hon skulle sova. Hon ville sova så då får hon göra de. :)
Känner mig lite som en morsan när ja fråga om hon skulle upp eller så. Fan hatar den känslan. Men frågade ju faktiskt med all välmening.

Mår rätt bra tror jag. Men har måååånga tankar som jag inte kan dela med ngn. Just nu verkar de vara en period då alla mina vänner har fullt upp med sitt eget och då backar jag automatiskt tillbaka för att finnas för dom istället för att bry mig om mig själv.

Väntar på att posten ska komma o hoppas de e brev från psyk. Behöver både recept o läkarbesök men de verkar inte gå något vidare fort. Dom har inte bråttom men jag har. Psykvården säger jag bara.. *suck*

Vad som sker denna regnig dag vet jag ännu inte. Hade velat gå ut o gå en sväng o sen hade jag behövt dra till affären o köpa äppelcider vinäger o citron. Men men... De får la vänta..

Ne nu ska jag allt fylla upp lite nytt kaffe o gå ut o ta en cigg.

Ha en bra dag i regnet! ;)



<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Det va snällt att du väckte mig :D

För du sa att du skulle göra de ;) <3<3

2010-08-10 @ 22:28:21
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0