8/8-10

Woohoow de e söndag juuu!!
För en gång skulle känner jag mig lugn i kroppen o mår helt okej. GÖTT MOOOS!

Helgen har varit helt okej..
I fredags va jag på vårdcentralen med Skonki o fick penicillin.
Sen handlade lite efteråt med Ida som varit på NkBo o skrivit in sig.
Sen åkte lilla Ida o hämtade en kompis till henne från Gbg.
Blev mat, äppelkaka me vaniljsås o film.

Igår va de rätt slappt för min del. Vakna, duscha, dricka kaffe, sen va de dax o väcka Ida så hon skulle hinna göra sig klar inför o festa på kvällen.
Efter Ida o Jocke dragit la jag mig o vila sen drog ja bort till syrran o snacka lite sen kollade vi på
Sex And The City 2. Älskar dom filmerna så vart inte besviken. Va en del PANIK scener haha. Fick skratta gott. Helt klart höga betyg till den filmen från mig.

Sen vart de bara o gå hem i mörkret o fixa me katterna o sen dyka ner i sängen. Kollade på film o smsa lite med Ida fram tills jag somna me telefon i handen.

Så idag får vi se vad som händer. Ida kommer la hem senare idag. Får se hur bakis hon e o vad hon orkar med o göra. Verkar som de bara blir chill idag. och lite dagliga sysslor, som typ rensa kattlådor, diska, laga mat osv.

Klart, Slut från mig!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0