5/8-10

Vakna tidigt idag. Inte lätt o sova när en katt ska envisas o ligga på en PRECIS där man har som ondast :(

Igår städades hela lägenheten ännu en gång, vi e faktiskt duktiga på att hålla rent här, men med 4 katter e de nästan ett måste.
Finns inte mkt o skriva. Haft en del besök här, känns konstigt eftersom jag inte e van vid de men de e kul iaf.
Ida har äntligen fått sin dator fixad:P haha vilket liv de kan bli över en dator. ^^

Imon ska jag till vårdcentralen :( hoppas på att slippa dra dit ensam för de vet jag inte om jag pallar faktiskt.
Men hoppas iaf på att jag ska få en remiss till hud iaf.
Måste få ett slut på detta, funkar inte att man blir halvt handikappad var o varannan vecka jue.

Men men, idag är det bara tvätt som gäller. Hoppas på att slippa anstränga mig allt för mkt eftersom jag ser stjärnor om jag anstränger mig. Så Idag är det Ida som får ta de största ansvaret när hon väl vaknat. Typ mata o vattna katter o tömma lådor för jag kan inte huka mig :(

Har varit en kass vecka hittills, ångesten har varit på mig hela tiden mer eller mindre. Men försöker inte göra så stor sak av de. Igår va då inte min lyckodag. Men som tjej blir man visst lite klumpig runt en viss tid varje månad.
Min hjärna va inte samarbetsvillig igår alls. Först när jag skulle ta ut disk i köket så tappade jag en mugg o ett glas i golvet när jag skulle öppna köksdörren. KNAS bara jag som lyckas?
Sen hällde jag kokande vatten över ena handen. Hej o hå Tess e SMAAAART!!!

Idag måste de fan vara lite bättre?

Have a nice day!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Såna dagar vet man fan inte om man ska skratta lr gråta :P

2010-08-06 @ 03:30:15
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0