14/8-10

Såå trött idag, vet inte riktigt vad det tagit åt mig.
Vaknar och hitter vara vaken någon timme sen blir jag tvärtrött som om att jag inte sovit alls mkt på natten.
Kanske sover dåligt utan att vara medveten om de. Inte vet jag.

Har bara legat i soffan idag känns de som. Va borta hos syrran o lånade så ps2spel. Så har suttit o spelat oxå.
Fattar inte hur man kan vara såhär trött. Måste försöka göra ngt åt de. Men VAD?

Vart några sega och jobbiga dagar det senaste. Kanske allt jobbigt som händer runtom en som suger åt sig alla energi.
Imon, OM jag orkar så ska jag till brossan o dricka kaffe o tjata lite. Annars blir de la slö slö slö.

Tips på hur man kan vända livet till de lite mer positiva?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0