3/4-10

Påskafton, och jag sitter o väntar o väntar...
Väntar på att Mia ska komma o hämta upp mig.. När de blir... vet jag inte..
Och jag HATAR att vänta.. Vet ju inte om de e ngn idé o försöka göra ngt eller om man ska fortsätta vänta.
Vi ska iaf ut på lite äventyr.
Piiki ska oxå hänga med. Kommer bli kanonkul.

Lite lustigt att man typ alltid e ensam o just idag så vill många träffa en.
Jätteglad att man e efterfrågad men vet inte om de e sååå kul när de nästan aldrig händer annars..
Men men, inget o fundera vidare över får va glad åt de dagen eller kanske kvällen man ska säga har att ge.

Haha Mia ska dricka sig full på 3 liter Energi dricka haha. Hoppas hon inte blir sååå speedad att hon kör av vägen med oss i ^^

Ha en underbar påskafton i de UNDERBARA vädret!
Glad Påsk!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0