11/4-10

Blivit kass på att uppdatera. Men bättre sent än aldrig^^

Helgen har varit bra.. fram tills idag då...

I fredags kom Ida ut o lekte. Hade skitkul, körde Yoga och snackade skit.
Sen när hon skulle hem följde jag henne till bussen sen vidare till syrran.
Lilla Sasha va jättesjuk då. Nästan 40 graders feber som vägrade ge med dig. O ont i kroppen så hon knappt kunde gå :(
Vi kollade iaf på Talang o sen på It´s All About Steve ( tror jag den hette)
Helt okej film iaf. Sandra Bullock e ju sååå bäst.

Igår lördag, frågade syrran om jag kunde ta hand om Sasha o Liam medan hon skulle handla. Och självklart ställer man upp. Blev en heldag borta hos syrran. Åt tacos, chips o dricka.. O nårra groggar.
Tjötade o kollade på The proposal, ännu en film med Sandra Bullock hehe.
Vart en lyckad kväll.

Men idag e de inte bra alls. Har antagligen blivit smittad av både Sasha o Liam som varit sjuka om vartannat.
Huvudvärk, matt, öm i kroppen väntar bara på att febern ska komma. har känt att den verkar vara på väg hela dagen.
Men men de går la över hoppas jag.
Har kollat på Paranormal Entity och Wallander - Mastermind idag. Paranormal Entity va inte sååå bra. Mest jobbig o skrikig. Säg vara en verklig händelse men hum.. ah ne.. jag vet inte vad jag ska tro.
Okej att man tror på sånna saker men de verkade liiiite överdrivet.

Nu måste jag lägga mig ner igen. Men Lite uppdatering fick jag ju in mellan energi vågorna ^^

Sköt om er

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0