Sjukling...

Att stå emot de psykiska svårigheter jag har kan jag säga att jag är stark.
Men när kroppen säger ifrån fysiskt blir jag liten och svag.
Har åkt på en förkylning och kan inte se mig som stark för stunden.
Vill vara 5 år igen och bli ompysslad av mamma.
Är detta verkligen normalt?
Kan numera hantera ångest och depression utan några större krussiduller men så fort jag blir sjuk börjar jag gråta och blir liten och kynklig. Vart tog styrkan vägen?
Fösöker klara detta så gott jag kan.. Men hur gör man för att bli frisk?
Vilar? Isf... det har jag inte ro i kroppen för...
När jag för en gång skull mår bättre psykiskt så kommer detta.
Jag som vill göra saker och träffa människor så går jag o blir sjuk..
Har dock bara mig själv att skylla. Fy på Tess!!!

Men varför kan jag inte finna den styrkan jag alltid annars har nu när jag är sjuk?
Så att det blir lättare för mig att bara leva..
Får försöka så gott jag kan. För det sägs ju att jag är vuxen o då ska man klara sig själv? Eller?

Får se hur detta går. Kurerar mig med Te med honung resten av dagen så kanske ja blir bättre.
 Hejsvejs.
Love Tazie


Kommentarer
Postat av: Ida

du är som mig.. Jag mår skit bra psykiskt nu men så fort jag blir förkyld och sånt så känns det som att mitt psyka går under . helt sjukt .. :S .. och bara för att man är vuxen kan man inte hantera ALLT själv :O <3<3

2009-09-16 @ 14:07:08
URL: http://aezona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0