5/9-09

Hej Hej!

Igår vart de lite pary... Tvåmannaparty som jag och Piiki är så himla bra på ;)
Hade jätte trevligt iaf... Och som vanligt blev de mat på natten :D Ställde mig och gjorde broccoli/ost/purjulöks paj :D o Piik va duktig och hjälpte till :D

Idag.. hum har varit en dryg dag. Kollat på en film ihop med Piiki iaf. Drag Me To Hell hette den.. Den va bra typ hela filmen men sen blev den jävligt överdriven. Men men alla filmer kan inte vara bra :P

Snart blir de nog ett bad sen sängen o kolla på film. :D

(lite uppdatering orkar inte skriva mkt mer)
Ha de bra alla!!


Jag o älsklings Piik = Tvåmannaparty ;)


Puss kalas med Winky :)


Jag o winky (krösmaja)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha ni är ju söta :P 2 st på ett party ;) <3

2009-09-09 @ 12:31:59
URL: http://aezona.bloggagratis.se
Postat av: Terese

Hej på dig. Det rullar väl på för min del. Hur är det själv ? :)

2009-09-10 @ 18:19:37
URL: http://teszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0