27/9-09

Hej!

Söndag den 27e september idag vilket innebär att om min pappa hade levt så hade han fyllt 46 år idag. <3

Har haft en kanonhelg hos Zaszy med massa mys. Film, Singstar, god mat och massa snacka självklart.
Finns inte mkt mer att skriva tror jag.
Pappas dag idag så är lite känslig känner jag.
De e sjukt va tiden går fort asså.
Men tyvärr gör de nästan lika ont när jag tänker på honom och jag har börjat acceptera att jag kanske aldrig kommer släppa detta, det har trots allt gått 6 år.
Men Men. Älskar dig pappa även om du gjorde som du gjorde <3

Har iaf mina älskade vänner som finns där för mig. Älskar er oxå ^^
Ne nu får det vara fördigskrivet för idag för ja e massa trött idag vill ja lova.

Sköt om er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0