26/9-09

Hejsan!

Idag är det lördag. Känns bra som fan för jag är inte hemma..
Åkte till Zaszy igår, vi handlade hem lite mat o hårfärg haha.
Sen kom Piik, vi tjatade och kollade på Idol sen åkte singstar fram.
Vi satt o ylade i x antal timmar tills alla vart hesa ^^
Hade verkligen jättetrevligt.
Sen åkte Piik hem och jag o Zaszy satt o tjötade lite och lyssnade på musik.
La oss i sängen typ vid 4-5 tror jag och slog igång en film, Under Ytan.
En av de bästa svenska filmerna jag vet. Och hemsk är den oxå.
Somnade vid 7snåret och vaknade på tok för tidigt.
Sov ju himla dåligt oxå men va fan e ju van ^^

Nu sitter jag i Zaszys kök o lyssnar på musik.
Zaszy är lite upptagen i samtal men jag hoppas att de går bra.
Är ju bara några meter bort om de skulle vara ngt.

Idag blir de nog mys för hela slanten.
Ska färga klart håret för de gick inte SÅ bra igår haha.
Sen ska vi äta lite gott ikväll kolla på film o bara vara.
Ska bli otroligt skönt. Och det är ngt jag o Zaszy e VÄLDIGT bra på kan jag lova :P

Efter att ha känt en person sen låg/mellanstadiet så känner man varandra,
man kan vistas i samma rum/lägenhet men behöver inte säga ngt. Vill man äta, ät då osv.
Och nu efter ett par månaders tjatande så är jag nu i Zaszy lägenhet. Men fan inte så lätt o åka hur som haver.
Men Jag lyckas oftast fixa de ändå ^^ efter många om och men iaf.

Fan nu e det en hel vecka kvar tills jag ska ha min födesledagsfest :)
Längtar ngt så grymt. Men så fort jag ska räkna upp vilka som kommer så glömmer jag ju.
Hur typiskt är inte de då?
Men om jag inte är helt ute och seglar så blir vi runt 10 pers.
Och vet ni? Det är inget party utan...?
BALLONGER ^^ Wiiiiiie

Ne nu ska jag inte skriva mer.

Ha de bäst
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0