24/9-09

FY FAAAAAAAAN!!!

Ja, jag e liiiiite lack!! Haft tråkigt heela förmiddagen.
Sen kom mamma och hämtade upp mig för jag skulle till sjukhuset.
Hade massa kul i bilen, min lilla mamma e bra galen.
Väl uppe på mottagningen träffade jag Piiki och kramades lite med henne.
Och in i rummet, dax för samtal.
Oj, min läkare va där KORS I TAKET va ju inte 3 veckor för sent typ.
Snabbt samtal med henne och paniken steg. Fick jag mediciner? Svar JA!
Fick jag samma medicin som innan som inte funkar? Svar JA!
Och så fick jag en till och dessa ska jag varannan dag.
Fick inte ens medicin för ångesten de va ju typ de viktigaste man aja.
 HALLÅ!! Idiot!
Asså blir ju sååå trött.. Vetifan om jag ska skratta eller gråta asså.
Men men. Mamma hämtade upp mig när jag va klar och så drog vi till Ica Maski!!
Köpte vita leggings me rosa muddar ^^ hihi Och nytt lös te.
Tur att mamma va med för skrattade så jag höll på o dö ibland hehe.
Nu sitter jag här o tjurar. Måendet är INTE stabilt asså...
Är smått nervös på mig själv.

Men Men såååånt som löser sig.

Finns inte mkt mer o skriva nu tror jag...
Ha de bra iaf.
C Ya!


<3


Kommentarer
Postat av: Ida

läkarna är så jävla smarta :/ :/ <3

2009-09-24 @ 23:34:49
URL: http://aezona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0