23/9-09


Tjioo!!

Jahaja... pengarna har rullat in.
Men som i vanlig ordning så försvann typ de igen efter alla förbannade räkningar...
Så underbart o vakna idag, blev snabbt in i duschen sen ner till kiosken o köpa cigg.
Satt o kedjerökte typ o sen säger sööta lilla Ida att hon vill leka idag igen.
Blev massa glad.
Och den lilla bonusen va att Anna ville följa med oxå.
Hum... När träffade jag anna senast?
Typ 3-4 år sen.
Så blev att vi satt o snackade massa minnen och skrattade gott.

Nu har tjejerna i vilket fall åkt och jag sitter här och ugglar.
Vet inte vad jag ska göra.
Kolla vad som går på tv ikväll och kanske slå igång en film :D

Får se vad som sker.
Kan sitta o sakna lite människor som betyder mkt för mig.
Ni vet vilka ni är. <3

Puss o Kram <3<3




Kommentarer
Postat av: Ida

det va trevligt att höra på er 2 :P fan va anna är klantig ;) ;)

2009-09-23 @ 23:00:13
URL: http://aezona.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Haha ja det var riktigt kul att sitta o snacka massa gamla minnen, det kändes riktigt bra faktiskt :)



AJAJAJ, Maaaaammmaaaa den sitter faaaast :D:D Hahaha, det är bara du och jag som vet vad som har hänt.. Och ida med då, för att hon tjuvlyssnade (A) Hehe

2009-09-30 @ 19:05:28
URL: http://crasykid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0