22/9-09

Hej!!

Så vart det dax att skriva lite igen då...
Vaknade vid 10.30 av att telefonen ringde.
Och goda nyheter pengarna rullar in på kortet imon.
Tänkte somna om men ångrade mig och gick upp istället.
Vid typ 15.30 trillade Ida innanför dörren här.
Suttit och tjatat typ oavbrutet sen dess.
Och så åkte hon runt 22 tiden.
Underbart kul o umgås med dig gumman måste ja säga!
Hoppas vi kan ses mer ofta nu. <3

Men nu sitter jag här iaf.
Är nog lite småtrött för jag känner mig smått grinig.
Funderar på att ta på mig myskläderna och krypa ner i sängen och glo på en film och förhoppningsvis blir så trött så att jag kan somna.
Blir ju lite svårt när jag inte har mediciner.
Men får hålla ut några dagar till så KANSKE jag får de på torsdag.
Finns inte mkt mer o skriva här nu tror jag!

Så... Ja, ha det guld alla!!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0