21/9-09

Tjioo!

Då vart de måndag igen.. Har sovit otroligt dåligt inatt. Vaknat typ 20 ggr av att ja hostar, fryser eller svettas.
Vaknade kl 0610 idag av att ångesten va maxad, in i duschen och vilken tur att det hjälpte. Ja, lite iaf.
Så sjukt mkt nu så alla känslor och tankar river sönder mig på insidan.
Mediciner på torsdags? Pengar i veckan? Och självklart massa annat Pengar o mediciner är dock de största problemen nu.

Idag ska jag försöka ta tag i städningen. Det lockar ju inte så värst mkt kan jag ju inte påstå men de e nog ett måste. Knappt så ja orkar se skiten så kanske lika bra att ta tag i de.
Annars har jag fullt upp med att kontrollera mina känslor. Vet varken ut eller in.
Har känslor som jag e rädd för och vet inte hur jag ska hantera dem utan att jag själv eller någon annan blir sårad eller besviken. Men Men sånt som löser sig. De har det ju gjort iaf de senaste 6 åren så vrf inte fortsätta den vägen hihi.

Aja kanske uppdaterar senare!
Ha de bra
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0