20/9-09

Hej Hej!!

Jaha söndag då... bläää...
Jag kom på de!!! GRATTIS Tilda!! Som fyller hagga idag ^^
Massa pussar på dig gumman!! <3

Jaha ja igår hade jag iaf skittrevligt. Tom o Krause kom och jag fick nästan direkt sätta mig o plåga min käre bror ^^ han sa att han blev nöjd hihi hoppas jag verkligen för de råkar ju vara så att de e permanent^^
Men men sen satte vi oss o kollade på roliga/pinsamma/ångestframkallande klipp på youtube. Tom o Krause vart som besatta haha. Herregud folk som spelar in videobloggar borde spärras in. " Heeeeeeej Bloggen! " snälla jag dööör!!
Haha kul hade vi iaf. Daemon Parodier är dock bäst när han härmar den där "Amanda". Tummen upp till honom hihi.

Sen iaf kom Thias oxå... och får typ bara se 1/4 av filmen vi redan kollade på. Galet hade sett den innan men ja skrek och led lika mkt för det ^^ ( Eden Lake ) sen blev de fler klipp *suck* Och galet va cigaretter det gick åt. Haha, vart ju helnervös. men tillslut fick jag Tom och krause att luta sig tillbaka och kolla på en till film The Crypt tror jag den hette... Kollade inte speciellt mkt eftersom ja minns typ inget. Så den va nog inte så bra haha.

Filmen pausades och vi satt o snackade minnen tex Lillebror Toni som är lite tokig. Vi skrattade gott iaf.
Tack så mkt för en toppenkväll!! <3

Idag kommer Stiggy för hon dissa mig igår ^^ dumma diiig. Men de tar vi igen idag. Får se vad vi hittar på. Ngt skoj iaf hoppas jag.
Annars är läget under kontroll. Sovit utavhelvete iaf ^^ Massa skönt. vart nästan lite lessen när ja vaknade för ja ville ju sova mer :P

Ne fyyy Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig på balkongen.
Ha det kanoners det är ju massa fint väder idag! ^^

Puss o kraaam <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0