19/9-09

Hej hopp i lingonskogen ^^

Idag är de en ny dag med nya möjligheter.
Och de möjligheterna få vi se va dom är haha...
Ne vaknade typ 11.30-12.00. Skönt som fan att få sova lite för en gång skull.
Håller på o försöker snygga till här hemma men eftersom min dator lyckas spela låtar jag inte vill lyssna på springer jag och byter låt hela tiden och till slut blir jag sittande här framme. Så jag tänkte att jag kan passa på och skriva lite här. Bra va?

Idag kommer Tomsan,Krause och Stiggy. Sen om de ramlar in fler vet ja inte men de lär jag ju märka alla e välkomna för idag e jag massa Sällskapssjuk ^^

Ska häjlpa Stiggy att fylla i sina Leofläckar på armen och kanske göra nårra fler. Och ska köra lite på Tomsan oxå. Ska bli massa kul. ^^
Sen blir de la film eller ngt och sitta o tjata massa.
Ska nog försöka ställa mig o laga lite mat så jag inte blir helt sinnesförvirrad i huvvet när de kommer ^^

Hoppas mitt goda humör håller i sig idag. O att jag får kramas med ngn för de behöver jag :)
Men ja.. humm kommer inte på mkt mer o skriva. Haha jooo De luktar Dettol i hela lägenheten så kommer Piik så spyr hon nog ^^ haha. Detta pga att Stiggys stencilpapper färgade av sig på mitt vardagsrumbord och de gick bara få bort med dettol. Så nu vet i det oxå ^^

Ha de bra i de underbara vädret gott folk. Så ska vi se när ja skriver nästa gång. Ta hand om er!!

Citat av mig
"Man vill väl att världen ska vara mer som en Godisfabrik"



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0