18/9-09

Jaaoo dax att skriva igen...!

Denna dagen har absolut inte vart min turdag.
Kom hem mitt i natten efter att ha varit hos Piik o firat Tilda lite...
Tvärdäckade o sov till 13.30 typ vaknade och pratade med mig ekonomihandläggare.
Så nu vetifan när jag får pengar men orkar inte bry mig... Tänker ja på de mår jag bara ännu värre...
Somnade om och sov till kl 17 typ så NU e ja vaken men ska nog sova snart igen hehe... Duscha först bara ^^


Men iaf.. känslorna idag har spökar rätt bra (de timmarna jag har varit vaken)
Bara känner att tiden går för fort. Och så slog de mig. Haha en sak jag bestämde mig för när ja va typ 13.
Att när ja är 21 ska jag ha barn... Herregud började skratta för mig själv och tänkte att de blir ju inte sååå lätt..
Men men.. För stunden är allt helt okej. Tacksam för de jag har måste jag säga. Känslor o skit kommer o går så e de bara.. Tur att man har dem i vissa lägen.

Till Dig Piik min älskling!
För det första tack så jätte mkt för pratstunden igår. För en gång skull va vi 100% ärliga och de kändes bra.
Tänker på dig sötnos och du vet att jag finns för dig. Tycker att vi ska fortsätta snacka om "allt dedär" nästa gång vi umgås ensamma.
Puss på dig sötaste!

Nu blir de duschen sen typ film o sova... Eller städa kanske? hinner ju med allt vad ja en väljer!
Ha de bra alla!

<3


Typ 17 år på bilden<3


Jag och storebror 2-3 år sen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0