17/9-09

Host host o Hej!

Fortfarande sjuk men inte lika ynklig^^
Fått sjukt lite sömn inatt asså. Shiet borde ju vara trött så man somnar på kvällarna men icke...
O nu kanske jag får vänta ännu en vecka innan jag får mina nya mediciner.
Blir så himla trött asså.
Ska man behöva vänta 3 veckor på o få sova normalt?
Men men tänker inte lägga energi på o vara arg men iaf.

Igår tatuerade jag mig ^^
Wiiie blev massa glad för den blev jätte bra.
Får se va lilla mammsen säger om den hihi...

Finns inte mkt mer o skriva.. Ska tvätta i em. o kanske fika med Pia idag så kanske bör höra av mig till henne o se om hon vill fika med pestsmittan ^^

Ha de bäst alla!

Puss o Kraaaam




Kommentarer
Postat av: Micke

Krya på dej.

Snygg tatuering.

Må väl.

2009-09-17 @ 20:31:25
Postat av: Ida

helt jäävla förälskad i din tatuering :D skit snygg. :D avis som fan =( =( hoppas du blir frisk snart ^^ <3

2009-09-18 @ 13:23:06
URL: http://aezona.bloggagratis.se
Postat av: Mia

så snygg e den!!! <3

2009-10-12 @ 11:46:12
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0