12-13/9-09

Tjioo!!!

Jahaja...
Igår va de lite fest så... Syrran körde ut mig till Piik i hva igår sen började vi korka upp...
Hade jättetrevligt och lite senare kom oxå lilla Tilda :)
Efter att ha ätit lite och rastat hunden drog vi iväg till Ida... humm..
Haha de där med o hitta är nog varken min eller Piikis starka sida en 30-40 min OMVÄG sen va vi iaf framme hehe...
Det var ju inte många ansikten man kände igen när man kom in iaf men tog inte allt för lång tid sen pratade folk i ett... Hade iaf jättekul. Och fick en del roliga bilder hehe..
Sen skulle man ju gå hem igen..
Gick ju fortare hem iaf vilket nog va tur för alla va trötta ^^
Men det var t iaf en lyckad kväll tycker jag ^^
Tack alla sötingar för den kvällen! <3

Idag söndag, bakfylledagen typ. Både jag och Piik är sletna. Sitter i soffan och ser ut som döingar större delen av dagen hehe. Ätit pizza med MUMS :D Ikväll blir de Top Model sen någon film på 4an kl 21...
Båda är dock trötta så får se när det blir sängen iaf.

Ha det bra alla!!!

    
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

tack för ni kom:D va skit trevligt :D måste träffas mer :O <3<3

2009-09-14 @ 12:03:50
URL: http://aezona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0