11/9-09

Det har hänt ngt som inte hänt på bra länge!!!!!
Jag har idag vaknat pigg och utvilad.
Och JA det är sant hehe... Kan inte förstå de själv...
Somnade dock senare än vanligt men vaknade rean halv nio...
Men ska de ändå inte gnällas.
Nej idag är de en gnällfri dag när jag för en gång skull vaknar utan mega ångest o kan le när ja kommer ut på balkongen o se solskenet!
Hoppas verkligen att detta humöret håller i sig hela dagen.
Skulle vara så underbart.

Idag ska jag plocka lite här hemma iaf.
Och kanske ska Iväg till Relaxen på Rosenlund med Storasyster oxå.
Hoppas verkligen de för de skulle vara så underbart o bara få koppla av!
Annars så har jag inte så mkt o skriva tror jag.

Har för tillfället full rulle i ett samtal med Katta som jag inte hört ngt ifrån på va vet inte hur länge... Månader är det iaf!

Min födelsedag närmar sig me skrämmande stora steg.. VILL INTE BLI GAMMAL :P hehe..
Ne nu ska jag nog leta upp lite kläder som passar till denna fina dag. :D Kanske skriver en lite uppdatering ikväll igen. Vi får se :D

Ha de bäst alla!!!



Kommentarer
Postat av: Micke

Jag svänger in o säger hej jag med.

Må väl.

2009-09-11 @ 19:50:18
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Ida

låter som en kanon dag ju.. TESS. höhö.. jaa vi funderar också på fest imon med vet inte

2009-09-12 @ 00:08:57
URL: http://aezona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0