Underbaaaaart (20/10-09)

Fy fan vilken dag:D
Asså sjukt jag kan inte sluta le.
Efter mötet på soc mötte jag upp Piiki o lilla Winky. Så vi gick och dumpade av Winky hos Piikis päron.
Märkte snabbt att ngt inte var som de skulle med Piiki.. Vilket humör hahaha. men hon avslöjade snart att hon glömt snuset hemma ^^ Då e de bara o gå o köpa de så man kan umgås med den lilla människan för annars vet man ju inte vad som kan hända :P

Sprang in på 4e o sa hej och många glada ansikten mötte mig och många kramar blev de. Underbart o träffa dom igen trots att jag hatade dem när jag själv bodde där.:P

Gick o fikade efteråt. Söta Piiki bjud mig på en macka o dryck till de. Tack igen för de min älskling :D <3
Sen satt vi o tjata lite o kom på att vi inte viste va vi skulle göra.. Förslaget blev stan... hum men smarta Tess hade ju klackelurings dojjor på sig... Sen dom den blåa biljetten på tal (fri bussbiljett) kände att jag blev nervös men ändå sugen... vi bestämde att gå mot sofia kyrkan iaf så får vi se hur de blir... 1an drog förbi innan vi hann till busshållsplatsen men haha 3an går om en minut... jag fick piikis busskort och hon fick den blåa biljetten...
In i bussen.. KNAS jag står i en buss...
Stämlpade kortet o gick bakåt i bussen.. skakade i benen... 1½-2 år sen ja va i en buss sist...
Hoppade av bussen och känner hur ja börjar le långt in i själen...
JAG KLARADE DEE!!!!

Många kanske tycker att en hållplats inte är ngt men de e mkt för mig kan jag lova. Men nu ska de bli ändring på saker :D fy fan!!!

Efteråt hämtade vi Winky o gick ut en stund... Eller typ 2 timmar.. Vi gick nästan hela tiden o pratade massa, (i högklackat) efter ett tag kändes de ju rätt bra i fötterna att jag hade FEL skor haha.. Men de sket ju jag i... Passa på o vara ute medan man kan :D
Va på hemmakväll o köpte trocadero <3 tack för den piik<3<3

Sen gick vi lite till o tjatade tills mamma ringde o sa att hon hämtar mig om 5 minuter.
Sen på vägen hem stannade vi på konsum o mamma köpte lite bröd o pålägg till mig. och fick en kasse från rusta av henne med lite smått o gott i.

Nu har jag ätit kollat på andra avenyn o de e nog dax o sova snart e rätt seg i kroppen :D

Men en sak innan jag slutar skriva.

Tack älskade Piik för att du finns o stöttar mig. Tack för en underbar dag!
Hoppas vi kan göra om detta fler gånger <3 Älskar diiig min ängel

Inget kan ta denna känslan ifrån mig <3

( Bästa dagen på lääääänge )


Kommentarer
Postat av: Piik

gumman du vet ja stöttar dig och är stolt över dig <3 framåt ska livet gå, inte bakåt hihi :P älskar dig oxå och tack för en jättefin dag <3

2009-10-23 @ 00:34:20
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0