Make it go away..?


Alla dessa känslor som flyger runt inom mig...
All denna ovisshet.
Att inte kunna veta att jag känner såhär,
innan den andra känslan kommer o säger att jag känner tvärtom.
Att nästan vilja skrika, slå och riva för att skaka av sig känslan.

Känner du de där j*vla känslorna försöker styra över mig.
Men inte en dag till ska de få ta över mitt liv.
All denna ovissheten jag bär på gör mig galen.
Vill bara veta, så jag kan kyssa ovissheten förväl sen.

Vill ha dig, men jag vill ha dig oxå.
jag vill ha de, men jag vill ha de oxå.
Typ så känns de..
Och nu står jag inför ett svårt val...
Av alla ovisshet frågor så får jag bara välja ena altenativet.
Det står typ gott mot gott och ont mot ont.
Tror att hur jag en väljer är det någon som kommer bli lidande iaf jag.
KAN INTE VÄLJA!!!!

Kanske egentligen borde sudda ut allt och köra igång på nytt?
(Allt detta låter flummigt o ni som läser har inte en aning om va de handlar om. Så de ska vara)
Och en sak till... Jag vet några som läser iaf... Försök att inte forska vidare i detta okej?
Det handlar inte om er <3


It´s not about you, It´s about me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0