25/10-09

Så va det söndag igen. Och klockan är tillbakavriden :D
Vaknade rätt sent för att inte tagit några sömntabletter igår.
Och kände snabbt att jag måste sysselsätta mig.
Så ut i köket och ställde mig o bakade.
Vart helt manisk.
De blev:

* Havreflarn
* Schackrutor
* Chokladmuffins
* Chokladbröd

Skulle blivit mer men nu är jag sjukt trött.
Kom ju på att jag glömt äta någon mat oxå så ställde mig o gjorde lite pasta och bacon/ostsås.
Nu sitter jag här och är trött som fan på de tråkiga vädret.
Man kommer ju knappt utanför dörren längre :(
Får se hur kvällen kommer innehålla..

Fuck har massa konstiga känslor i kroppen.
Vill bli sådär äckligt kär att jag inte kan äta eller funka som människa..
Usch va jobbigt allt blev nu... Får nog ta en funderare över min läggning med kanske..
Just nu hoppas de från dag till dag...
Har visst lite och reda ut för stunden.
Ne nu blir de tv.

Ha de bra alla bloggläsare.
Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Emlissen

tihi.. jag kan försöka fixa det sista om du vill sötis ^^

2009-10-26 @ 16:24:48
URL: http://metrobloggen.se/lillfisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0