24/10-09

Dagen kort snabbt o enkelt.
Vakna --> Fixa --> Ha Tråkigt --> Kalas --> Hem --> Tv o tråk ^^

*

Har hunnit fundera på massa olika idag.
Mest pga att jag mest suttit och inget gjort.
Och kom att tänka på en artikel jag läst.
En artikel om folk som mått dåligt och bloggat sig tillbaka till välmående.
Asså okej det är underbart skönt att skriva av sig och så.
Men det är nog inte något jag skulle kunna göra.
Eller det kanske jag delvis gör,
men när jag skriver så märker man snabbt hur dåligt det är just då.
Skulle jag skriva mig tillbaka till ett bra liv skulle jag behöva skriva massa "onda" saker.
Och det är sånt jag inte vill att någon annan ska veta.
Finns ju faktiskt dom som redan är oroliga och vissa tycker ju bara att man är fjantig.
Men Bloggen är ett bra påhitt. Kul att bara skriva lite allmänt och ladda upp kul bilder.

Nu är det dax för mig att snart hoppa ner i sängen. Är lagom trött, hoppas bara jag får sova.
En natt utan mediciner, detta ska bli spännande.

Sov gott alla <3 



Alvin And The Chipmunks - Achy Breaky Heart
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0