23/10-09

Hej hopp!

Idag hade de varit en rätt långsam o dryg dag.
På förmiddagen gjorde ja inte speciellt mkt. Va mest sjukt trött.
Runt 12.30 knackade de på dörren o de va Maria o Bettan från tellus som kom med mina flyttkartonger som ja väntat på sen 1 mars typ ^^

Stod o tjatade lite o bestämde att försöka få in ett sista möte där ja får mitt 1ahandskontrakt på lägenheten.
Och eventuellt en lunch :D
Efter de blev de lite mat sen slöning :D haha vilket jävla ord... slöning? Finns de ens ngt som heter så?
Nu gör det de iaf :P

Efter att ha kollat på film ett tag blev ja på tok för uttråkad o bestämde mig att nu ska jag F****N baka.
Och så blev de, Jitterbuggar, Kladdmuffins och Kolakakor.
Kan ju säga att Jitterbuggar gör jag aldrig om igen.. Dom va inte ens goda... :(

Nu blir de bara mörkare o mörkare ju mer minuterna tickar på.. så har börjat tända massa ljus :)
Så mysigt, de e typ en av de som gör att man kan stå ut med hösten.

Nu väntar jag på att Idol ska börja :D 2 timmar kvar...
Får se vem som åker ikväll...

O tråkigt att jag inte kom iväg till Ida idag.. Förlåt stumpan, får se till o träffas snart. Saknar dig massa jue <3
Ne nu blir de bannemej en kopp vit choklad o en cigg ^^

Ha de bra hejsvejs <3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0