21/10-09

Hejsan hoppsan!

Dagsform 10! Alltså jag mår kanon :D
Så underbart att vakna med ett leende på läpparna.
Gårdagens känsla håller i sig. Känns underbart skönt.
Dagen har varit BRA har bara haft ett liiitet utbrott idag när ja spillde kaffe på hela bordet ^^
Men disktrasan va massa törstig så de löste sig snabbt :D

Har la inte gjort så mkt idag faktiskt.
Vikt tvätten från igår o lagt in i skåpen.
Och vatit ute o gått i 40 minuter.
Skönt o gå när man har rätt musik i öronen. Och Nightcore är RÄTT musik!!
Kanske ska ta o röja lite här hemma nu.. Men de e såååå tråkigt.
Men nu ska vi tänka positivt ^^ Röjer jag ju så blir de inte värre o kan vara nöjd att jag gjorde de iaf :D
Ne nu får ja göra lite nytta känner jag. Iaf i köket :P

Lite bilder från promenaden!! Enjoy!











Ta Hand om er och varandra
<3



Kommentarer
Postat av: Piik

jättefina bilder du tatt <3 kameran måste juö oxå ut och vädra blixten ibland du vet ;)hihi

2009-10-23 @ 00:36:05
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0