2/10-09

Yeaah!
Missat o skriva ett par dagar kom jag på :D
Men har haft fullt upp men o längta till lördag :D
För DÅ ska de festas :D
Längtar så sjukt mkt. hihi

Idag vakna jag hum... typ ngn gång haha...
Snackade me Flurry <3 på msn lite o skrattade massa.
Sen har jag plockat iordning allt som ska tvättas, diskat, gjort broccoli/baconpaj och nu sitter ja här ska snart städa lite eller ja, plocka så de ser vettigt ut.
Piik o lille Winky kommer senare ca 16:30 - 17:00 typ.
Då ska vi möblera om så vi får plats imon när de e fest.
Och färga håret. Sen blir de typ film ( en film som en viss person ville se med mig men dissar dig o kollar på den med piik iställett ^^)
Och vrf är ja så elak o dissar den personen. Jo för de e mkt roligare o kolla med Piiki för hon e så kul när hon blir rädd ^^ hihi

Ne dax o göra lite nytta. Ska blåsa de sista ballongerna :D
Ha de bäst alla
Uppdaterar på söndag igen om ja kommer ihåg ^^

<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shes a beauty! Just like you!

2009-10-02 @ 18:50:16
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0