20/10-09

Hej!
Fan sjuk att jag har typ inget att skriva...
Har inte hänt så mkt helt enkelt...

I helgen har jag lekit med mina äldre bröder Tom och Krause... kollat på film o ätit gooodis ^^
Fan jag har ju inget liv... Inte då iaf.. Men idag har jag de ^^
För nu håller jag på o tvättar som en galning o sen vid 14:30 kommer Skonki o hämtar mig,
och ska köra mig till soc så jag får pengar :D
Efter de ska jag stanna i stan är det tänkt och leka lite med Piiki. ska bli kul... första gången på typ.. x-antal månader vi umgås utanför ngns hem :D Får se vad vi hittar på. Det e ju inte direkt kanonväder :-/
Och sen kör mammii hem mig vid 19:00 typ... Så e hemma lagom till andra avenyn :D

Och så på torsdag 22/10 fyller min käre bror Tom 27 år (tror ja) hane  född -82 iaf :D
Ska försöka uppdatera lite bättre :D

Ta hand om er och varandra <3<3


Sötis blötis (2/10) haha


Bäbis <3 Kudde


Älskar bilden men vetifan va hon håller på med <3<3


Godis ska man dela med sig av ^^
Saknar lilla winky idag :D Men i november ska bara vi leka massa:D

http://www.youtube.com/watch?v=4MzS2bjwJ58
Skönaste låten för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0