13/10-09

Jaha.. Slarvig o varit dålig på att uppdatera här såg jag nyss...
Men ja, vad ska man skriva?
Igår måndag va jag barnvakt några timmar åt storasysters barn.
Tog med mig datorn och jag, Sasha och Liam spelade skip-bo inne på zylom.com.
Dom va jätteduktiga :D
 
Skickade barnen till sina sängar rund 19:30 och de somnade imon en halvtimme.
Skönt när allt går snabbt o utan massa bråk.
Syrran kom hem och vi satt o snackade om massa.
Tror vi båda fick ut något bra av vissa saker som vi pratade om.
Känns som ju mer vi pratar och är ärliga så kommer vi varandra närmre.
Precis så som ja vill att de ska vara. ska försöka bli bättre på o hälsa på dom..
De bor ju trots allt bara 5 minuter bort.
Så tackar syrran för en trevligt kväll. <3<3

Idag hoppade jag ur sängen kl 08:30... De ni.;)'
Det var meningen att jag och Jenny skulle ut o gå på morgonen men de hade snöat o va slaskigt ute så vi avbokade de och tar de när det är lite roligare väder.
Så efter någon timme efter vi bestämt att vi tar promenaden en annan dag så bestämde jag att nu JÄVLAR ska de möbleras om :P

Sagt o gjort. Städade slängde en del och ändrade om lite smågrejer.
Men nu e jag iaf rätt nöjd med hur de ser ut :D
Efter städandet blev de lite mat sen en skumbad med tända ljus och ansiktsmask.
De va sååå underbart avkopplande efter att ha städat o flyttat på min "lilla och lätta" bokhylla.
Men jag lyckades heeeelt själv och ja svor inte ens. :D Så de så!
Men blev massa lessen när en porslinsdock som ja fått efter min farmor åkte i golven och huvudet gick i tusen bitar. Men men sånt som händer har ju hur många såna som hellst :P hehe..

Nu sitter jag i soffan och e faktiskt lite trött.
Ska sticka lite så de händer något :D
Ha de bäst och sköt om er och varandra

<3<3


Egil<3 R.I.P
Vill börja rida tror jag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0