Love?

Hum... Har en känsla.
En känsla eller är det en tanke?

I alla fall.. Funderar mkt på förhållande och sånt och de har jag ju i stort sätt alltid gjort.
Men när ja märker att jag börjar gilla någon så backar jag.
Men bara om jag känner att denna personen är bra för mig.
Är så fast, så van vid att ha destruktivt förhållande att jag är rädd att söka närhet hos någon som kan ta väl hand om mig.

Känns sjukt, och det är det säkert.
Men känslan är för stark och vet inte hur jag ska övervinna den.
Vill ju så gärna ha de sådär bra som man hör att många har de.
Men jag vet inte, värför ska jag ge mig in i ett förhållande som jag inte vet någonting om?
Jag vet ju att i ett destruktivt förhållande har man de ju faktiskt bra oxå.
Men det dåliga överväger alltid ändå. I allafall i slutet.

Känner ett sånt starkt obehag när jag tänker på ett lyckligt förhållande.
Klart man bråkar och så men det är ju inte alls på den nivån.

Men men!!
Hellooo Twisted Mind!!


Kommentarer
Postat av: Emlissen

Destruktiva förhållanden känner du dig kanske "tryggare" i. men ett välfungerande föhållande fungerar nog bättre i längden, jag är oxå rädd för sånt jag inte vet vad det innebär eftersom jag aldrig vart med om det innan. men utan att skrämma dig eller vara för på så skulle jag gärna försöka med ett "sunt" förhållande med dig och försöka skippa den destruktiva delen. vill säga det direkt till dig men min mun tyck ha ätit klister de sista tiden.

2009-11-10 @ 19:06:25
URL: http://metrobloggen.se/lillfisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0