9/11-09

Hej!

Fy vilken sjuk dag de va igår... Aldrig kännt mig som tom inombords förut...
Eller jo de har jag, fast de va ju ett tag sen.
Känslan sitter fortfarande kvar, de e lite tråkigt..
Men känns som jag inte har ngn att prata med. Känns som att jag bara berättar samma sak för  samma person heeela tiden. Och de får mig att känna mig oerhört dum.
Så mkt frågor men vilka e frågorna? känner mig som ett stort frågetecken men finner inte frågorna.

Det var mkt som drogs upp till ytan igår igen. Vet inte riktigt vart jag ska börja.
Vem ska jag kontakta? Usch att de skulle bli såhär efteråt de har jag ju verkligen inte räknat med.
Skulle vara så skönt o ha ngn att bara få vara nära just nu.
Winky e inget vidare sällskap idag hehe... kanske inte den närheten jag vill ha.
Men hon kommer ju o pussas lite då och då o de e ju alltid mysigt.
Lilla slämproppen ^^

Vet inte vad som händer idag...
Måste dammsuga o de har jag sagt sen i förra veckan så jag måste verkligen de.
Ligger Winky-mat på hela golvet i köket hehe hallå med de hyffsade bordsskicket ^^.
Får se om Lisa dyker ut sen annars kanske man drar till syrran. Då har jag iaf ngn att prata med.
Min pappa var ju som en pappa för henne oxå. Hon kände ju honom på den tiden som jag inte minns..
Minns ju bara delar efter mamma o pappas skiljsmässa...
Sjukt!

Så sötnosisar kom gärna ut o umgås i veckan.. Jag behöver annat o tänka på!

Nu ska nog "snabeldraken" fram hehe så de blir ngn gjort iaf :D

Sköt om er och varandra!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0