8/11-09

Hej alla!!

Idag är det Farsdag o det är planerat att jag och Jenny ska åka till pappas grac o lägga en krans o tända ljus.
Idag är de 2 år sen jag va på graven. Är otroligt nervös men kan inte ionte förstå varför...
Känns skumt. Men de kommer nog gå bra :)

I fredags va jag o Skonki på jönköings revyn. Kan starkt rekommendera att ses :)
Sen blev de att jag sov över i mitt gamla rum hos skonki o igår blev de att dra iväg till torget..
Köpte krans + gravljus,tuggben + pipleksak och 2 hg lös te :D
Efter vi varit på torget passade jag och SKonki på att åka till måleriaffären vid Ica Maxi.
Hinnade dom SNYGGASTE tapterna EVER.. kostade dock därefter oxå... över 1000 kr/rullen :S
Men vi får se va de blir för färger :D Snyggt ska de bli här hemma iaf :D
Sen drog vi vidare hem till Piiki, min lilla älskling ^^
Åt bulle o kladdkaka o drack te :D jammiiii
Sen snodde ja med mig lilla winky hem hit...
ÅÅÅÅH massa bus o leek. Redan när vi va i trapphuset ^^
Duschade o sen va vi ute o lekte med bollen lite :D

Senare på eftermiddagen så skulle ja dra bort till Jenny.. och skulle visst ta med mig både hund o dator :D
Snackade drack varsin öl o slutade kvällen med att kolla på The Proposal ihop.. Sen gick jag o Winky hem igen :D
O nu e jag vaken eller ja har vart de sen 06:15 typ...  Är skittrött men behöver ändå inte göra ngt... Winky sover fortfarande så får gå ut med henne när hon vaknar :D
Skriver senare eller en annan dag.
Ha de bra sköt om er
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0