3/11-09

Tisdag idag.
Har haft några dagar där måendet åkt bergodalbana till max.
Va helt slut igår när jag la mig i säng.
Men har sovit gott inatt och är fortfarande lite trött.
Men de går nog över:P

Idag ska jag till syrran igen. Skönt att man är så välkommen där.
Så man har ngnstans att ta vägen än att bara sitta hemma som en idiot^^
Ska lära henne hur facebook funkar *hihi*
Och självklart busa lite med barnen. Sasha o Liam mina små ögonstenar.
 
Blir alltid lika glad när man träffar dom. Liam vill nästan alltid busa.
Mkt bus o lite mys med honom och Saxha är nästan raka motsattsen ^^
Men det är underbart.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... hum...

Haha måååste ju säga att igår när jag kom hem från syrran va jag vrålhungrig och sjukt sugen på pizza.
Men pizza blev de då verkligen inte.
Ställde mig o gjorde en supergod macka med phildelphia, bacon, ost och grönsaker.
Måste göra de oftare :D sååååå gott va de jag lovar :)

Måste ta tag i mitt liv men vet inte hur...
Vill ha mediciner som FUNKAR först så man slipper blir sjuk i huvvet för minsta lilla hehe...
Man tycker ju inte det ska vara sååå svårt att kunna lösa de men tro mig de e svårt för mig iaf.
Börjat lessna på att inte få vad man behöver o att det alltid ska vara sånna problem.
Kanske ska fjäska för mamma o dra med henne när jag ska träffa läkaren den 15/12.
Lite backup brukar ju behövas eftersom jag är så sjukt dålig på att stå på mig.

Vi får se hur de blir med allt.
Någon gång tycker man ju att man ska ha liiite tur iaf :)

Ta hand om er och varandra
<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0