29/11-09

Första advent? Knas tiden går fort...
Ännu ett par dagar har gått sen jag uppdaterade sist.
I vanlig ordning har dagarna tillbringats till större del ihop med syrran o barnen.
Film varje kväll o vi har lyckas med bra val varje gång.
Borta bra men hemma värst, The ugly truth, The house bunny och flickan som lekte med elden är några av filmerna vi sett. O många goda skratt.
Stunderna ihop med syrran gör så jag känner mig väldigt levande och livet känns värt o leva.
Vilket känns skönt för de va lääängesen jag kände så.

Under tiden som gått så vet ja inte om jag har förlorat ngn eller vunnit?
Finns många frågetecken mellan lyckorusen.
Men jag lever här o nu. Allt måste få ta sin lilla tid ^^
De blir nog bra till sist.

Helgen blev verkligen inte som planerad men den blev bra ändå.
I fredags fick jag en förfrågan om o vara barnvakt o självklart ställer jag upp.
Liam satt o spelade och jag o Sasha kollade på Lilla sjöjungfrun.
Handlade bara om 4 timmar så tiden gick fort.

Har kommit på att jag är väldigt rastlös av mig. Och att vara ensam gör de ännu värre.
Men jag klarar mig rätt bra ändå.
Sitter mkt o tänker på de bra sakerna som hänt och hur jag ska kunna göra mitt liv lite bättre o enklare o leva.
Kommer faktiskt på en del små enkla saker jag kan göra.

Har kommit på va ja ska göra med min lilla arm oxxå.
Ska tatuera blommor stjärnor och små söta döskallar ^^ O allt ska gå i fina färger.
Mina armar ska få liv igen <3

Nu blir de lite mer kaffe sen ska ja försöka få fram dammsugaren o ta en svängom med den.

Ha de bra alla!!

Veckans:

+ Jag mår bra

- Äter lite för dåligt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0