25/11-09

TjiooO!!!

Okej då e de onsdag... Tiden går rätt fort iaf tror jag...
Igår va jag på A6 men min älsklings Mia.
Hade jättekul o fick shoppa lite känns som de va längesen känns de som.
Köpte ett jättefint långt linne, BH och lite smink :)
Köpte lite ljus på Ikea och hygiengrejer Och en bok (Skändad) på ÖB..

Sen vart de att åka hem o tvätta.
Sen vidare till systeryster o tjata o kolla på film.
Blev en hyffsat tidig kväll för vi gäspade nog bådatvå långt innan vi träffades.
Sov till 10 idag och de behövdes, såå skönt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Mkt tankar i huvudet om hur helgen blir eftersom de som va tänkt sket sig rätt ordentligt.
Vill ju bara veta liksom. Men men, Inget ovanligt att vara ensam på helgerna så...
Ska se om jag kan börja läsa lite i den nu... Är dock inte koncentrarad för 5 öre men men.
Inte lätt när man har tusen andra saker som snurrar i huvvet...

Ha de bäst allihopa.
<3


Nya linnet <3<3


Kommentarer
Postat av: Ida Svärd

Detta linnet va så jävla fult så lika bra att jag tar det ifrån dig (A) hahaha skojar.. vart har du köpt de? :D vill också ha :D <3

2009-12-03 @ 19:47:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0